czwartek, 24 listopada 2016

Świąteczny lampion.




Mojej świecznikomanii i gałązkomanii ciąg dalszy :)



Taki lampion możecie zrobić bardzo szybko. Ja wykorzystałam zwykły słoik:
- w górnej i dolnej części pokryłam go biała farbą przy pomocy gąbki (nie musi być bardzo dokładnie); najlepsza będzie farba kredowa lub biały podkład (primer) akrylowy - bo dobrze trzymają się szkła;
- wydarła kawałek papieru o odpowiedniej szerokości i wycięłam w nim gwiazdki wykrojnikami; gwiazdka to prostu wzór - jeżeli nie macie maszynki do wykrojników, możecie się pokusić o wycięcie gwiazdek nożykiem, na pewno dacie radę;
- przykleiłam papier na słoik (umocowałam go miejscami taśmą dwustronną), dodałam gwiazdkom brokatowe kontury srebrną konturówką, dodałam odrobinę farby w "okienkach";
- ozdobiłam brzozowymi gałązkami i KONIECZNIE pachnącym anyżem :)








Pozdrawiam serdecznie - Mirella z Retro Drobiazgów


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz